Sabtu, 7 November 2009

" kak,esok charted PC 23.pukul 10. "




"kami selalu berebut.nak naik level cepat.kalaulah saya bersabar."


tahun 2004.demam Ragnarok melanda.sana sini r.o.kat dining r.o,kat prep r.o.kat dorm r.o.sanggup habis beribu-ribu untuk R.O.


"adin,nak beli M!"

"haa.bak.berapa ko nak?"

" 2 M dah arr.ko da kontek kaisha blom?"

"nanti ari jumaat aku kontek.pegi bank teros."


hari sabtu merupakan hari yang cukup indah dan ceria bagi tauke-tauke Beyond,Hi-Info,Sky,Idaz,dan cawangan-cawangan TCIT ( Assalamualaikum,3 sen,sebelah Beyond).time tuh Fantasy,Pier,dengan CCSL blom ader.CCSL masih lagi sebuah kedai gambar yang kerjanya mengambil gambar ajelah.

hari Sabtu,pukul 9.30 pagi,player-player r.o dah tercegat di pagar belakang.menanti masa untuk memecut macam pelesit.takut tak dapat tempat kat Beyond.takut prepaid 2 ragok habis.sanggup tak makan tak minum satu hari,melekat mata kat pc.asalkan dapat carik Ghostring card.asalkan dapat bantai Monk minggu lepas kat pvp.kerek ahh dengan Asura dier.


masa prep dijadikan waktu persidangan hangat.masing-masing siap bukak buku revision.dekat blok akademik,port nya kat kelas 2A.dihoskan oleh Cinok dan rakan-rakan.ahli-ahli dewan termasuklah Makyo sebagai bos besar,hazmer,amer,apiz judin,zaim,peqga,dan lain-lain.dekat blok form 1,dalam kelas 2T diketuai oleh Adin.

"aku sikit lagi nak lvl 99.lepas reincarnation nak buat Sniper."

"aku ingat nak buat account satu lagi laa.main Blacksmith pulak."

"weh,I.D aku kena lanjun dowh!!sial tol! wizard akuuuu~~"


tidak ketinggalan Muhyi bersama combatan nya,seorang knight.serta Eki juga seorang knight,seperti Hazmer dan muhyi.dari r.o jugalah hariz mendapat nama harizstarz.Cinok pernah menjadi wizard sebelum i.d itu dilanjun.lepas itu beliau berubah haluan menjadi Hunter.Adin seorang blacksmith yang berjaya.Setel assassin misteri.aku pinjam i.d rogue setel.makyo sniper rasanya,dengan bantuan kewangan dari Dr. Tengku Asmadi,iaitu ayah beliau.iba,kau pun main gak.wizard kan?ayap pon main.hizamy pon wizard.

cuma golongan-golongan yang lebih ilmuwan sedikit dari kami berjaya mengelakkan dari godaan 'bandwagon' tersebut.tahniah,palo dan rakan-rakan.

serta penghuni tetap Hi-Info yang setia bersama FIFA dan BangBus serta Circle99 mereka,sebelum tiba era myspace.tahniah juga sebab tak main r.o.



aku tak ingat korang buat bot berapa ragok sehari...asalkan naik level cepat kan.kesian mak bapak kita.takut kita makan kat dining tak sedap.last-last bagi kat kaisha.hahaha.







last-last,semua hilang.boring.tinggal.main server ciplak.main trinity.

main gunbound.main RAN.main DotA.tak main langsung.budak-budak jer sangap game...hahaha.

4 ulasan:

  1. aku main tak serius..hanyalah seorg yg gagal...ahahha

    BalasPadam
  2. aku juga seorang pemain tegar yg gagal..huhuhu

    BalasPadam
  3. aku xpmah main pn..
    siyes..

    so,aku xde kngn kt sini..hukhuk.

    p/s rugi xmaen....

    BalasPadam